للرجل : علامات تدل انك سوف تخون زوجتك....احذر منها !!!!

man-cheating-med-علامات تدل انك سوف تخون زوجتك - رجل يخون حبيبته

الرجل غشاش ومخادع وميملاش عينه إلا التراب وبصباص وبلاوي تانية كتير، كل ما سبق عبارة عن حزمة التهم النسائية الموجهة للرجل وبيني وبينكم معظمها صح. 

وتعالو ا نعرف علامات الخيانة عند الرجل عشان يعرف إنه لو عملها هيكون على أول طريق الغلط، وميقنعش نفسه بإن تصرفاته كلها طبيعية: 

-هتكدب كتير وهتختلق أعذار ملهاش أول من آخر في موضوعات عادية جدا مع شريكتك، وهتكون مخبي عليها اشياء صغيرة ولكن مؤثرة في علاقتكما 

-ستشعر بأنك في حصار مستمر بسببها وأنها تخنقك وكاتمة على نفسك رغم أنك لم تشعر بذلك من قبل 

-فجأة ستتغير آرائك حول المخادعين والغشاشين وستختلق الأعذار لكل واحد سايب بيته وسارح مع واحدة تانية ومخبي على مراته تفاصيل حياته. 

-ستتطور علاقاتك مع بنات تانية كتير، وهتلاقي تليفونك مليان بأرقام بنات ومكالمات هاتفية واهتمام وتقارب أكثر مع الجنس الآخر والابتعاد التدريجي عن حبيبتك 
-سوف تكون كاتم أسرار إحدى البنات إللي تعرفهم، وهتخبي الأسرار دي عن حبيبتك رغم إنه من المفروض إنك تقولها على كل حاجة. 

-ستتفحص البنات في كل مكان بشكل أدق وبأسلوب أحمق أحيانا وستتخيل أن مرتبط بواحدة غير حبيبتك ولكن احذر من أن هذه التخيلات سوف تظهر على وجهك. 

-سوف تبحث عن الترفيه والسعادة والضحك في أماكن أخرى غير التي تتواجد فيها مع حبيبتك، وسوف تقترب من أصدقائك أكثر من أي وقت مضى. 

-فإذا كنت تشعر بأنك قد فعلت أي شيء مما سبق، فتأكد أنك تخون حبيبتك وأن ما تفعله ليس "عادي جدا .. طبيعي .. طول عمري كدة" لأنك بكدة بتحاول تخدع نفسك.