خارج من حياتك !!!! (قصيدة)

خارج من حياتك - قلب مرسوم على الرمل - بنت ترسم - امرأة - girl woman drawing heart on the sand


خلاص ...انا خارج من حياتك خلاص ...
انا هنسى ذكرياتك بس كلمة انا قولتهالك هتندمى....
هتحسى بيا لما تحبى حد تانى هتقولى هو ولا حبى الاولانى
هتحسى بيا لما متلاقيش حنانى
هتقولى مين فينا اللى كان جانى مقولتلك هتندمى ...

وبعينيكى كنتى بتهربى حرام عليكى تخسرى ...
قلب كان ما بين ايديكى قلب عمره فى يوم ما خانك ...
قلب كان محتاج حنانك قلب داب من شوقه ليكى ...
حرام عليكى تخسريه حرام عليكى تدمريه ...
حرام عليكى ... حرام عليكى




خارج من حياتك


افرحى وعيشى حياتك
انا هخرج من حياتك

انسينى منتى كدا كدا نسيانى
انا خلاص اتحطمت فيا
اجمل المعانى
وشكرا ليكى
انك دمرتينى
وخلتينى انسان تانى

افرحى وعيشى حياتك
انا هخرج من حياتك

مدام مش بتحبينى
ضحكتى ليه عليا وخلتينى
احلم انك ليا
وانك اجمل شئ فى الدنيا ديااااه
تعبت وادى اخرت تعبى
انى بقيت ببكى
وعايش فى الدنيا ده لوحدى
محدش حس بجرحى
ولما احتاجك
مش بلاقيكى
وبفضل برضو عايش لوحدى

افرحى وعيشى حياتك
انا هخرج من حياتك

كنت فاكر نفسى طيب
وكنت بخفف الم الناس واطيب
طلعت بضحك على نفسى
والناس عليا بتعيب
قالو عليا مجنون
وقالو عليا غبى
كل ده على شان كنت مخلص
وكنت عايش فيه طيب

افرحى وعيشى حياتك
انا هخرج من حياتك

انتى فين دلوقتى
سيبانى وبيعانى بريخص اوى
بتجرى ورا حلمك الغبى
فاكره ان الدنيا تسالى
وان كلمه بحبك
اصبحت فى الزمن ده عادى
لكن انا الغبى
افتكرتك انك بتحبينى
وفضلت ارسم بحور من حبك
وصحيت على جرحك
خلاص خليكى برحتك
مضيعيش وقتك

افرحى
ايوه افرحى وعيشى حياتك
انا هخرج خلاص من حياتك

كل شئ فيا حس بملل منى
قلبى كرهنى وانا كرهت نفسى
مبقتش خلاص اخاف على نفسى
بايع قلبى وبايع زمنى
اصحا الصبح اكون لوحدى
غصب عنى
انام بليل وانا ببكى
احتاجك مش بلاقيكى جنبى

خلاص خلاص
مش محتاج منك شفقه
انا هعرف اعيش لوحدى
هداوى جرحى بجرحى
وهمسح دمعى بدمعى
وهفضل اضحك على نفسى
وقول انا كويس
انا الانسان الغبى

تعبت ياما على شان اوصلك
واخبى جوايا وقول بلاش اتعب قلبك
كنت فاكر انك حسا بيا
مكنتش عارف انك مش محتاجه ليا
وانك ولا يوم فكرتى فيا

خلاص خلاص انا اسف
انى تعبتك لما قلتلك بحبك
وادينى اهو يامولاتى
راح اخرج من حياتك

عارف انك بسهوله راح تفارقينى
وضضحكى وتقولى بكرا راح ينسانى
وانتى مش عارفه
انك دمرتينى
وخلتينى كاره الحياه والدنيا على شانك