طريقة لازالة الشعر نهائيا وبلا رجعه....مفعول الليزر بس في البيت !!!!!


طريقة لازالة الشعر نهائيا وبلا رجعه....مفعول الليزر بس في البيت  - شعر الوجه

السلام عليكم 
ازيكم يا حبايبي 


انا زي ما كتبت في العنوان كده
عندي طريقه لازالة الشعر من الجسم نهائي وبلا رجعه وانا مجرباها 



مبدئيا انا مجرباه وتحفه ونتيجه هايله 

* المقادير
-ترمس ( مر مر مر مر ) ترمس مر مش حلو لان الحلو بيعمل نتيجه عكسيه >>> بيتجاب من العطار 
-مايه 
-لمونه


* الطريقه 
اول حاجه بتنقعي الترمس في مايه دافيه لمدة 6 ساعات وبعدين بتاخدي مايتها 
بعدين

بتعملي سويت في المنطقه المرغوب ازالة الشعر منهاا >> مش شرط سويت ممكن شمع او موس حتى انا عن نفسي بعمل شمع بس النتيجه هتلاحظوها باي طريقه من دول بس مبفضلش المووووس 
بعدين
اول مبتخلصي سويت قبل متغسلي جسسسمك تفركيه باللمونه بيحرق سنه صغننه بس معلش تهون في سبيل الرااااحه من السويت 
وبعد ما يروح حرقان اللمونه تحطي ماية الترمس وتستنيها تنشف وبعد كدا تاخدي شاورك

* اهمية اللمونه
لو حرقتك جامد بلاش منها >> بس هيا بصراحه تحفه وبتعمل لمعه تجنن وانا مجربه 

* طريقة حفظ الماية بتاعت الترمس
بتتحط في ازازه او البخاخه بتاعت الحلاقين دي وبتحطيها في التلاجه لانها بتبوز برا التلاجه خلو بالكم 

* المده
بتحطي الترمس ع جسمك لمدة 5 تيام في اليوم 3 مرات وتستنيه ينشف وتلبسي هدومك
على شهرين تلاته المنطقه هتبقي خاليه من الشششعر نهائي
والنتيجه بتظهر من اول مرررره